Pro prémiovou značku domácích spotřebičů Miele jsme připravili novou kampaň “Mám Miele”, zaměřenou na inovativní užitné vlastnosti produktů této německé značky. Důvody proč mít Miele sdělují v kampani nejen ambasadoři lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková, vítězka MasterChefa Kristina Nemčková a bard české gastronomie Zdeněk Pohlreich. Tvářemi značky se stávají i její běžní uživatelé. Na sociálních sítích běží aktivační soutěž, během které klienti Miele sdělují své důvody, proč Miele mít. Vybraní ambasadoři z řad zákazníků pak doplní řady známých tváří. Od nápadu, přes kreativu a exekuci napříč všemi komunikačními kanály probíhá vše v režii našeho týmu. “MÁME MIELE”, našeho skvělého klienta! Jsme za to rádi!
